Klantenscore
(171 beoordelingen)
Whatsapp
Boliestraat 11-A, Doetinchem
(0314) 840 134
Home / Reviews / Review door Lotte uit Doetinchem
Ervaring met: aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole Positieve ervaring: Fijne optiek met de juiste hulp en aardige mensen. Verbeterpunten/ tips:
Ik zie niet meer goed opzij en/of ik zie wazig bij weinig licht.
Rechte lijnen lijken krom, oppervlakten bobbelig en/of ik zie kleuren niet goed
Ik heb branderige, rode, plakkerige en/of tranende ogen
Vacature opticien
Mijn lenzen zitten niet lekker en irriteren mijn ogen, wat kan ik daaraan doen?