Klantenscore
(170 beoordelingen)
Whatsapp
Boliestraat 11-A, Doetinchem
(0314) 840 134
Home / Reviews / Review door Wendy uit Zelhem
Ervaring met: aankoop van een complete bril Positieve ervaring: Ik kom al jaren bij Hartemink optiek voorheen Het Huis. Klantvriendelijk en goede service. Je voelt je gelijk op je gemak. Verbeterpunten/ tips:
Mijn kind knijpt met de ogen om dingen veraf te zien.
Ik sla per ongeluk regels over en soms ‘dansen de letters’ bij het lezen.
Ik heb branderige, rode, plakkerige en/of tranende ogen
Rechte lijnen lijken krom, oppervlakten bobbelig en/of ik zie kleuren niet goed
Ik zie niet meer goed opzij en/of ik zie wazig bij weinig licht.