Review door Wendy uit Zelhem

Ervaring met: aankoop van een complete bril
Positieve ervaring: Ik kom al jaren bij Hartemink optiek voorheen Het Huis. Klantvriendelijk en goede service. Je voelt je gelijk op je gemak.
Verbeterpunten/ tips: