Review door John uit Didam

Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, oogmeting
Positieve ervaring: Oogmeting en complete bril gehad. Daarnaast nog glazen voor een computerbril. Het 1e montuur was niet helemaal goed. Snel een nieuw montuur gehad zonder issues.
Verbeterpunten/ tips: