Review door Lent uit Doetinchem
Ervaring met: aankoop van contactlenzen
Positieve ervaring: Ik ben onwijs goed geholpen door de mensen van Hartemink. Ze zijn heel vriendelijk en ze staan altijd klaar om je te helpen. Ze hebben een hoop brillen waar je uit kunt kiezen. Top!
Verbeterpunten/ tips: Geen verbeter punten.
