Klantenscore
(171 beoordelingen)
Whatsapp
Boliestraat 11-A, Doetinchem
(0314) 840 134
Home / Reviews / Review door Wendy uit Zelhem
Ervaring met: aankoop van een complete bril Positieve ervaring: Ik kom al jaren bij Hartemink optiek voorheen Het Huis. Klantvriendelijk en goede service. Je voelt je gelijk op je gemak. Verbeterpunten/ tips:
Mijn lenzen zitten niet lekker en irriteren mijn ogen, wat kan ik daaraan doen?
Ik heb branderige, rode, plakkerige en/of tranende ogen
Ik sla per ongeluk regels over en soms ‘dansen de letters’ bij het lezen.
Rechte lijnen lijken krom, oppervlakten bobbelig en/of ik zie kleuren niet goed
Vacature opticien